Helg nummer tva.

Fredag 15/08-08

Pa fredag fick jag ledigt av Whitney. Hon ville att jag skulle jobba lordag istallet for fredag...hade inga problem med det.
Vaknade ganska sent, kladde pa mig o duschade o sant. Sen motte jag upp Tascha vid Crystal City och vi akte in till djurparken i stan. Hon hade me sig sina hostchildren Ari och Sofie. Ari e som en typisk liten 4 arig pojke, man maste saga till han hela tiden. Gor inte si, gor inte sa. Ganska utmattande kan man saga. Lilla Sofie va jattegullig vadursunge. Hon brakade inte speciellt mycket, ville gora d mesta sjalv, hehe precis som jag da :P


(Pa vag till Crystal City)


(Pa vag till Djurparken)


(The Zoo)





















(Tascha och hennes vardbarn Ari, 4 aring och Sofie, 16 manader)


(Lite bilder fran djurparken)

Valdigt trott och svattig kom jag hem. Ja bytte om, duschade och fixade mig. Sen gick jag och motte Mikaela. Vi skulle ut o kaka middag. Vi gick till Cheescake Factory...de har ju sa goda cheescakes ;)

Jag bestallde en BBQ ranch chicken sallad, som va sa stor att ja kan ata den portionen pa tre olika maltider...helt sjukt :S Mikaela bestallde en Cobb sallad som vanligt. Sen bestallde vi var sin cheescake :D Tyvarr sa blev jag sa matt pa min sallad att ja bara kunde ata en tugga av min cheescake. Men ja tog hem resterna av bade min sallad o cheescake i en doggy box.
Vi bekantade oss me servitoren, Tony, o han bjod oss pa en fest nasta lorda. Nu antligen borjar det handa lite grejjer ;) Hans kollegas bror skulle namligen vara DJ pa den festen, sa det ska bli kul. Forhoppningsvis lar man kanna en del amerikaner dar.
Efter middan drog vi hem for ja va ju tvungen o jobba pa lorda sa ja kunde inte stanna ute for lange.

Lordag 16/08-08

Jag klev upp kvart i tio o dagen flot pa som vanligt. Natta, mata, leka, mata, leka, mata, natta, leka, mata.
Pa kvallen skulle ja hem till Tascha sen pa filmkvall men det blev inte av sa jag gick helt sjalv och kollade pa Hancock. Det va en riktigt bra film, det enda som va synd va att ingen kunde folja me mig :( alla hade redan sett den filmen.
Efter filmen gick ja hem o la mig.

Sondag 17/08-08

Jag vaknade och gick till frissan (Vid Bubbles salons) o fargade utvaxten pa mitt har, blev inte helt nojd for hon missade farga haret ty vid tinningen men annars sa blev det bra. Hon till och med bjod pa en djuprengorande harbehandling :)
Efter frissan sa motte jag upp Mikaela och Martha i Pentagon City shopping mall. Vi gick runt o shoppade lite (det vill saga Martha och Mikaela, inte jag) Efter det gick vi hem till Mikaela vid Crystal City. Hon gick upp och at lunch medans vi satt ute vid polen o snackade lite skit. Sen nar hon va klar kom hon ner o sa gick vi o motte upp en polsk au pair tjej, Monika. Hon kom me sin bil sa vi akte till ett Starbucks o fikade.

(Pa Starbucks. Fran vanster: Martha, Monika, Mikaela)

Nar vi fikat klart skjutsade hon oss till narmste metro station o sa akte vi andra in till Chinatown o kollade pa skrackfilmen ""Mirrors". Den va faktiskt riktigt laskig, mycke sevard maste jag saga, aven i sverige. Nar vi kollat klart sa akte vi alla hem at var sitt hall.

Det va slutet pa denna helg. Hade det faktiskt valdigt roligt me tjejerna.

Nu sa sager ja adjo till er, mina nara o kara.
Puss o kram tills nasta gang.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

skräckfilm?? Skulle inte tro det, hah, ja men jag sa ju att du skulle få en massa vänner, du kommer ha det skitkul!!:D

puss och kram från alla här hemma

2008-08-20 @ 13:34:36
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/
Postat av: Arpad

Neeee!!! Du ska ladda ner filmer, inte se dem på bio!!!^^

2008-08-22 @ 15:14:25
Postat av: Apa (ej att förväxla med apá)

Szia Iriském!



Remélem te jól vagy, jól mennek a dolgok! A Pityu és a Petra úgy néz ki hogy Belgiumba mennek egy évre, étterembe dolgozni. Két évre kéne leszerzödniük, de ök csak egy évre akarják magukat lekötni. Teljes ellátást (lakás, kaja) kapnának + 700 eurot. Nem túl sok pénz, de ennek nagyrészét félretudnak rakni... Te hogy állsz a sporolással? Lessz-e valamikor jogsid? Gondolom nagy a csábitás, nagy az áruböseg-kinálat...

Vigyázz magadra meg a kislányra!

Sok puszit Apu

2008-08-22 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0