Happy

Im feeling happy tonight.

I fredags gick Mikaela o jag o kolla pa bio. Vi kollade pa filmen "The haunting of Molly Hartley". Den va ganska bra men slutet sog sa hart o sa trdde ja att den skulle va laskigare an den va,
Sen pa lordag sa gick ja till kickboxningen som vanligt kl ett, efter det gick ja till spritbutiken o kopte en flaska vodka och en flaska Jordgbbsmargarita medans Mikaela gick till CVS Pharmacy o kopte tortilla chips, twix, MnM-s o sprite. Vi mottes framfor CVS o hon tog spriten hem till sig. Jag gick hem till mig o kakade lite mat, duschade och plockade pa mig mina grejjer som ja skulle ha me mig. Sen gick ja hem till Mikaela o dar fixade vi oss. Efter att vi fixat oss sa kollade vi pa film, o kakade alla godsaker som hon hade kopt och sa drack vi nastan hela faskan av Jordgubbsmargaritan.
Nar vi kollat klart pa filmen gick vi ut till club Ibiza. En cool club me bra musik och med min smak av killar ;) Nar vi stod i kon till cluben for att komma in traffade vi pa Tascha o hennes kompisar.
Det enda som va negativt va att man va tvungen att betala 25 dollar i intrade. Menmen allt kan inte va perfekt.
Idag har ja bara sovit o tagit det lungt. Kollar pa en Sean Connery film just nu (the leauge of Extraordinary gentlemen), sen runt atta tiden ska ja ga over till Mikaela o hamta mina grejjer ja lamna dar igar kvall.

Sa helgen va en lyckad helg
. Veckan kommer borja bra. Jag har sovmorgon imorn. Borjar kl tva pa eftermiddan, varfor vet ja inte...o sa hade ja en liten flicka som knacka pa min dorr...sa sot, ville antagligen halsa :D fick en varm kram ocksa, tva ganger till och med :D

Puss o kram pa er alla, mina nara o kara.
Missing u still.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aranyos Iriszkém, azt az aranyos kislányt én küldtem, az ölelésekkel eggyütt, mivel személyesen nem tudok ott lenni. Sok - sok puszi Anya

2008-11-13 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0