Oh well...

Thanksgiving visade sig inte va sa hamsk som ja srev sist...ja va bara pa daligt humor. Vi kakade thanksgiving midda me Alex, Whitney o lillflickan...kalkon, stuffing, potatismos, cranberry gam osv. Det va riktigt gott. O sen som efterratt at vi appelpaj (paj fast utan pajkant) med glass *mums*

Igar jobbade jag fran 09:00 till 13:00 o sa stack ja o shoppa lite me Mikaela for det var "The Black friday" - forsta dagen folk gar o handlar julklappar pa pga att det e rea pa praktiskt taget ALLT. Efter shoppingrundan akte vi in till stan...vi tankte ga o kolla pa bio me Martha. Hade hort fran Kamilla och Mikaela att det fanns en mkt bra svensk vampyrfilm ute sa ja va nyfiken pa den. "Let the right one in" visade sig vara helt okej...inte den varldsbasta men inte superdalig heller. Det var faktiskt ganska roligt att hora svenska pa film igen. Eftersom vi hann med den filmen som visades kl. 19:15 sa akte vi vidare till Chinatown o kollade pa en till film, "Role models" Den visade sig vara mkt battre an va ja trodde att den skulle vara sa ja ger den 4 stjarnor av 5.
Idag
har jag bara gatt pa kickboxningen och sen sa jobbar jag fran 18:00 tills Alex och Whitney kommer hem fran sin utekvall. De skulle tydligen ga ut o ata midda me nara kompisar. Lillflickan haller pa o fa fler tander...ikvall verkade hon ha riktigt ont for hon slutade inte grata. Whitney lyckades fa henne att somna innan de gick hemifran men hon har vaknat nara ganger sen dess. Ja har vart tvungen att ga in till henne tva ganger o vagga henne till soms...hon har inte vaknat nat sens sist ja va inne hos henne sa ja hoppas att hon inte vaknar nat mer under natten.
Imorn ska ja bara vara hemma o slappa...har inte lust att gora nat..men nu tror ja att ja ska sova, e mkt trott.

Sa puss o kram pa er alla mina nara o kara.
Ja skriver mer om LA resan imorn.
Miss u all!

Peace! I'm out!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Så de dubbade inte filmen?? BRA, jag hoppades på att de inte skulle förstöra den. Jag gillade filmen i alla fall.

2008-11-30 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0