Ensam.

Idag ar det den 1 oktober. Det ar onsdag och jag vill aka hem. Jag kanner mig ensam har i det stora Amerika. Aven om allt e lite battre o billigare har sa e det inget vart om man inte har sina vanner o familj runtomkring sig. Jag saknar er alla JATTEMYCKET!! Jag har inte direkt hittat nan van som ja konektar me lika bra som mina vanner darhemma. Ja blir bara irriterad pa de flesta har.

I fredags sa var Mikaela, Justyna, Zama (den sydafrikanska au  pairen som ska ta over efter Justyna nar hon akt hem), Blanca (en mexikansk au pair) och Martha hemma hos mig. Vi kollade pa film, at chips och vi fargade haret pa varandra. Blanca hjalpte mig att farga mitt har blondt medans Zama hjalpte Mikaela att farga haret brunt och Justyna att farga haret svart. Det va en helt okej kvall. Martha sov over hos mig, sen sa gick ja me henne nasta morgon till tunnelbanan. Hon skulle till skolan...hon pluggar namligen pa college.
lordags hade vi planerat att vi skulle ut till klubben Fur. Mikaela och Justyna motte mig en bit fran mitt hem runt sju tiden och vi gick o kopte lite alkolask. Sen gick vi hem till mig o fixade oss o drack lite. Tyvarr sa segade vi oss sa pass att vi kom hemifran lite for sent. Plus sa tar det 20 min for mig att ga till Crystal City sa Mikaela och Justynas fotter blev helt forstorda i deras hogklackade skor pa vagen dit. Jag o andra sidan, smart som jag ar, tog me mig ett par tofflor som ja anvande pa vag till tunnelbanan for ja visste att mina fotter ocksa skulle bli forstorda om ja inte gjorde sa. Nar vi kom in till Chinatown beslot vi oss att ga till Ultra bar istallet for Fur, kon till Fur brukar var jattelang. Vi stallde oss i kon men pga tjejernas omma fotter sa ville de ga hem. Sa vi gick hem :(
Sa den kvallen var inte direkt lyckad.
Pa sondag jobbade jag fran 12:00 till 22:00 sa den dan var inte direkt spannande heller.

Tyvarr sa tog ja inga bilder den har helgen men Justyna, Mikaela tog nagra bilder i fredags sa ja satter upp dom sa fort ja fatt bilderna av henne.

O sa i veckan har ja bara jobbat o tranat. Ja gick pa boxningen i mandags o sa ska ja dit idag igen.
Shululu mina nara o kara, det var allt fran mig.

Miss you all and I wish you were here!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Apuci

Szia Iriském!

Köszi a szülinapi üdvözletet!

Olvasom hogy rád jött az egyedüllét, tudod az ilyesmi megesik az emberrel itthon is (sån´t är kännslobaserat)

Mik a terveid, meddig birod ki odaátt? Mi lenne ha felvennéd a TM-rörel-szennel a kapcsolatot, segitene-e?

Utánna nézzek valamilyen internet cimnek? Karácsonyra terved van hazajönni?

Puszillak a többiek nevében is; szretö apád Jani

2008-10-05 @ 15:45:16
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg!

2008-10-05 @ 15:45:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: carolina

Kom hem da!! eller nej stanna där finns inget bra här tro mig .. man är aldrig ensam gumman man känner sig ensam men du har ju endå maänniskor du umgås med dom kanske inte är som oss men vem e det;P

2008-10-15 @ 13:07:56
Postat av: Kamilla

Men shit syrran, Linnea är en terrorist, kan inte du bara börja skriva igen??

puss

2008-10-16 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0