WelCome Back To Sweden!

Så var jag tillbaks igen...till kalla Sverige. Mmm det känns riktigt kul att vara tillbaka. Har saknat alla här hemma så myket!

Kom hem förra tisdagen (27/01) och nu börjar allting falla på plats, har börjat små jobba på Black Jacken igen. Har bara haft två pass hittills...där e allt som vanligt, förlovade krögare stöter på mig och mongon till spelare är idioter o uppför sig som småbarn. Fast ja kan inte klaga..fick två drinkar av krögaren...inte säger man nej till gratis sprit :P hahaha nejmen skämtosido..ja drack inte på mitt pass, bara efter.

Äntligen efter 6 månader och 7 kg upp o ner "bantande" (vilket jag aldrig gör) kände jag mig så snygg som få. Seriously Im FIIIINEEEE :D så kul att se killar dräggla efter en...hehehe ;) Yes IM BACK!

Amerikat var kul, en hel upplevelse isig. Kommer nog åka tillbaka på semester...men att bo där kommer jag nog inte göra igen.

Puss och Kram
Miss Jidder is BACK!
<3

Kommentarer
Postat av: sarah

Ur always lookin hot mama!

2009-02-06 @ 06:03:57
URL: http://mylife-storaflickan.blogspot.com
Postat av: Iris

Tack gumman va söt du e :D

2009-02-07 @ 16:03:51
URL: http://originalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0