Forkyld

Usch nu har jag ocksa blivit forkyld. Det har SUGER!!! Och jaaa alla ska tycka synd om mig, for d e faktiskt jattesynd om mig :P

Iaf sa ska ja beratta lite om forra helgen. Mikaela, Martha, jag, Monica och hennes pojkvan gick pa bio o kollade pa Bride Wars, Filmen va mkt bra tycker jag, I liked it. Sen dagen efter skulle jag o Mikaela ga ner till Sportsbaren o ta en drink men sa typiskt sa hade Mikaelas korkort expired o hon hade inte me sig sitt pass sa d slutade me att jag tog tva drinkar o kakade en turkey burger. Sen pa sondan va jag bara hemma o jobbade. Pa tisdag borjade jag en mkt bra tid, namligen kl 2 pa eftermiddan o sa slutade jag 7 o sa idag sa e jag ledig, vilket har behovts pga att jag e FORKYLD o behover vila :P

Nu ska jag aterga till o kolla pa film, The Fantastic Four gar pa tv.

Puss o kram pa allihoppa.
Miss u very much! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0