Spookey!

Jag har vart ensam hemma nu sen i lordags...varldforaldrarna akte till San Fransisco for att halsa pa Alex grandmother. Hon ramlade tydligen o fick en spricka i hoften sa dom akte dit o overaskade henne. Sa jag har vart hemma sjalv i nastan 4 dar...men det kanns inte direkt som att jag e ensam. Jag tror att det spokar i huset. Pa kvallen/natten kanns det som att det finns nagon i huset forutom jag...nagon som vandrar igenom huset. Jag har kant av det forut ocksa, i borjan nar jag flyttade in. Det kanndes da som att det var deras hund som spokade. Maddie (som hunden hette) dog ca en vecka innan jag kom hit sa det kanndes som att hon sa hej eller nat...men nu kanns det inte som att det e hon som spokar. Det e nat annat...fast jag vet inte. Det kanske e nat jag inbildar mig...but you never know.
Imorgon kommer alla hem sa its all good. Men gud va skont det har vart att vara hemma sjalv. Jag e fortfarande ledig imorn men daremot sa maste jag jobba helgen som kommer, vilket suger...menmen vad ska man gora :P

Peace and love to you Housie!
Saknar er alla darhemma.
Pappa, get well!
Puss o kram!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Coolish, haha, vi har också problem med spöken här hemma, men den(han/hon) har inte varit aktiv på ett tag nu. BTW så ska jag åka till LONDON den 4 Feb, kommer hem 8 Feb - ITS GOING TO BE FAB!!! Åker med Alexandra, hon ringde mig för en halvtimme sen och berättade de goda nyheterna!! Klockan är halv tio svensk tid. Men var inte rädd, det kanske är vårat spöke som åkte till dig - det skulle förklara dens (hans/hennes) frånvaro! Cause our ghost is a theif, stjäl en del av mina saker.

2009-01-13 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0