Tredje Helgen

Hejsan alla glada!

Sa under denna helg har jag bara suttit och uggat hemma.
Har forsokt bli frisk. Kanner mig faktiskt ganska bra nu. Det enda e att ja fortfarande e lite snorig men annars e jag redo for en ny arbetsvecka. Jag avbokade alla min planer i helgen. Ville bli frisk sa fort som mojligt.
Nu nar man sitter hemma o vilar sa har man en del tid att sitta o tanka. Saknar alla darhemma fruktansvart mycke. Och sa gor Facebook det inte lattare. Dar ser man alla kompisar och onskar att man kunde va me dem...menmen maste utharda...ja kom ju hit for att komma bort.
Menmen, nu under veckan ska ja forsoka hitta pa en massa roligt sa man inte far san hemlangtan.

Thats all from me folks.
Borta bra men hemma bast!
Puss o kram, mina nara o kara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0