Som vanligt

Den har veckan har det inte hant sa jattemycket speciellt. Allt va som vanligt.
Vaknade, gav Jaya frukost, lekte med henne, nattade henne for hennes formiddagstupplur, hon vaknade o sa fick hon frukost, lekte me henne, gav henne en flaska mjolk, la henne i sin lekhage medans jag diskade o plockade undan saker i huset, lekte me henne en stund till, sen kom Whitney hem o hon tog over.
Det enda undantaget var att Nicole (au pairen som tog hand om Jaya innan mig, for alla som inte vet) kom hem tisdag natt, hon spenderade halva dan me (onsdag) mig o gav mig ett par nyttiga tips o sa visade hon mig hur hon brukar gora saker o ting me Jaya innan hon akte ivag till flygplatsen. Hon akte hem till Tyskland idag.

I och med att veckan vart sa handelselos sa tankte jag ge er en liten rundtur i huset.


Vardagsrummet, dar ja o Jaya oftast leker.


(Matsalen)


(Delar av det andra vardagsrummet)



(Vid ingangen)


(Mittemot vart hus)


(Koket)


(Lilla flickans rum)


(Inne i mitt rum...visst e min sang stooor)


(Badrummet Whitney och jag delar pa)

Sa, nu har jag visat det mesta i huset....visst e det ett fint hus ja bor i ;)

Ciao allihoppa
Puss o kram mina nara o  kara.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin fängelsehåla till jaya nicely decorated

2008-08-16 @ 14:07:19
URL: http://www.caxida.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Din säng är inte stor - den är enorm!

2008-08-18 @ 00:48:05
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/
Postat av: Apa (ej att förväxla med aapá)

Szia Iriszkém, hogy vagy ma szombaton, fölébredtél már? Nincs semmi friss anyag a bloggodon, gondolom már egeszseges vagy, meggyogyultal...

Irj magadról ha van rá idöd - mindanyian várjuk!



Puszi neked; Apád

2008-08-30 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0