The GAME.

Sa nu va det mandag igen.
Har inte haft for mig sa mkt under helgen.
Fredan va softkvall efter jobbet. O sa tranade ja lite pa min nyfunna tredmill ja hitta i var kallare. Lordan var d fimkvall hemma hos mig. Mikaela och Martha kom over o vi kollade pa nagra filmer o sa kakade vi pizza, doritos o twix....*mums* en massa onyttigheter. Men den har veckan ska ja vara duktig o inte ata nagra sotsaker alls. Pa sonda hade ja vilodag. Ja gick bara till au pair motet vi hade i Pentagon City...vi skule aka skridskor men ja ville inte slosa nara pengar pa d for ja ska namligen till Los Angeles pa freda sa ja behover pengarna till min flygplansbiljett. Ja o Mikaela skrev bara pa paperet att vi hade vart dar o sa gick vi in till kopcentret o kollade runt lite efter en halsduk at Mikaela. Sen efter det gick ja hem o chillade resten av dan.

Okej, apropa ingenting sa pratade ja lite me min vardpappa haromdan o han gav mig nagra visdomens ord om dejting har i USA. Jag kallar detta da THE GAME eftersom killar har e sa komplicerade...man skulle tro att de ska va ganska latta att forsta sig pa men icke sa nicke.
Sahar lod iaf Alex rad:

1: Om en kille hor av sig pa en fredag o vill hitta pa nat me dig senare pa kvallen, da ska man saga: "Nej, I have plans...darn, I wish you would have asked a bit earlier." For man vill ju inte att han ska tro att man inte har nagra planer (altsa en looser)
2: Om en kille hor av sig pa onsdag (torsdag ar ocksa acceptabelt) o fragar om en dejt pa fredag, sa kan man saga ja till en dejt.
3: Om en kille hor av sig o vill hitta pa nat typ om tva timmar, da ska man saga: Fuck off!
4:
Man ska dejta flera stycken pa en gang for ifall det inte gar vagen med en sa har man en backup kille man kan vanda sig till.
5: Man ska ha en lista pa killarna man dejtar. Den man gillar mest av killarna ska da sta som nummer ett pa listan o han prioriterar man mest (Altsa man sager ja till hans dejter)  Den som e langst nere pa listan lar gilla en mest pga att man har behandlat honom som skit.

Puss o kram allihoppa ska ga o ata lite nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0