Sammanfattning

Okej, har vart lite pa latsidan den senaste tiden me att skriva blogg, ska forsoka skarpa mig :D
Nu ska ja beratta vad jag gjorde forra helgen och den har veckan, men forst sa ska ja visa en bild som mamma bad mig lagga upp.


(Jaya och jag i lobbin i Mikaelas lagenhetshus)

Sa forra helgen, pa fredag, gick jag pa bio med Mikaela, Martha, Fanny och Justyna. Vi kollade pa "Burn after reading".  Assa det maste ha vart den konstigaste film ja sett hittills....den va inte dalig men inte sa jattebra heller. Det som va bast i filmen var att Brad Pitt var me o George Clooney :P
Pa lordag gick jag o Mikaela pa Kickboxningen kl ett pa eftermiddan. I kassan satt en ny tjej. Ja fragade henne om hon visste nagra bra stallen att ga ut o festa pa....istallet for att svara sa ropade hon dit tva av tranarna...den sota kickboxing tranaren Sergio erbjod sig att visa oss nara stallen, sa vi bytte nummer o han sa att han skulle ringa mig nasta gang han ska ut :D 


(Sa har ser kickboxing stallet ut)

Sen senare pa kvallen skulle vi kolla pa film hemma hos henne men nar ja val kom till Mikaelas lagenhetsbyggnad foreslog hon att vi kunde ga till Justyna o kolla pa film hemma hos henne...sa da gjorde vi det. Dar traffade vi den andra au pairen som ska ta over efter Justyna. Hon e fran Sydafrika men ja har glomt bort va hon heter. Justyna aker hem till Polen om ca en manad.


(Bilder pa Justyna, Sydafrikanska tjejen o Mikaela)


(Och sa tog jag nagra bilder pa dryckes kylskapet de hade)

Mikaela och jag kopte tre pizzor pa vagen dit. Har tog ja nagra bilder sa ja kan sukta er alla lite gran :P haha....de va SUPER goda :D


(Mmmmm mums.....pizza)

Efter filmkvallen kom jag hem valdigt sent men jag tog nagra bilder p vagen hem.


(23 th Street nastan vid Crystal City)

Nasta dag, pa sondag hade vi ett Au Pair mote i Pentagon City. Vi satt o pratade lite, alla presenterade sig for varandra och sen sa gick vi runt i shoppingcentret o kollade pa lite klader. Sen efter det gick Mikaela  och jag hem for vi bada va jattetrotta eftersom vi kom hem ca 4 pa morgonen kvallen innan.

Pa mandag gick ja och fixade mina naglar sen gick jag o shoppade lite grejjer en stund i Pentagon City, tog nagra bilder pa hur naglarna blev.


(Visst blev dom fina?)

Pa tisdag tog jag nagra bilder pa vag till boxingklassen ja skulle pa. Hosten har officiellt kommit hit. Den 22 spetember e slutet pa sommaren enligt min kalender. Det e fortfarande varmt under dan men pa morgonen och kvallen sa har d blivit sa kyligt att man maste ha en trojja pa sig for att inte frysa ute.


(vissa av tradens lov har blivit roda)

Idag e det torsdag och jag e ledig. Whitney har akt till New York med Jaya for att halsa pa sin syster som fodde sin son ca en manad sen. Hon kommer hem pa sondag morgon sa ja har huset for mig sjalv den har helgen :D
Sa ja far aterkomma nasta vecka om va ja haft for mig den har helgen.

Puss o kram min nara o kara.
Talk to ya soon!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Shit vad häftigt!! Men du får ta och svara på mitt mail tycker jag! Puss och kram

2008-09-26 @ 00:42:26
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jag älskar dig Iris! kram&puss Mamma

2008-09-26 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0