Sjuk :(

Hallo allihoppa.
Just nu sa ligger jag i min sang helt forstord, blev sjuk igar. Ja borjade kanna av det pa onsdag men den brot ut igar. Kanner mig helt blaaaaaa. Som tur e kan ja vila en stund nu. Jaya ligger o sover som vanligt. Skulle ha gatt pa bio med Martha men jag tror inte att jag orkar idag. Sen sa har festen imorn blivit installd, eller rattare sagt framskjuten. Men lika bra det...maste bli frisk for det har e inte kul :(

Okej nu orkar jag inte skriva mer. Ska vila lite till innan hon vaknar.
Puss o kram, mina nara o kara.

Ringde hem idag, men mamma o pappa jobbade...Linnea svarade, o sa pratade jag lite me Cindy. Kamilla va ute me Jennie ocksa. Men ja ringer imorn ocksa o beklagar mig lite for mamma.

Peace! I'm out.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hon stavar det faktiskt Jenni, väldigt viktigt ;)

Nej, men jag jobbade också sen, vad dåligt att jag missade dig!!!

Jag blev bytt från jakobsberg till hannas, jobbigt att komma hem bara.

Krya på dig PUSS OCH KRAAM!

2008-08-23 @ 13:46:28
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/
Postat av: Arpad

Jobbigt att jobba över huvud taget;)

2008-08-23 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0