Easy, breazy, beautiful...NOT!

Kan ni tanka er att jag bakade lussebullar idag *wow* HELT imponerande! Jag som inte bakar...inte garna iaf. Dom blev helt okej hade bara inte tillrackligt me saffran o ja tror inte degen jaste av nagon konstig anledning...hm...ska forsoka igen imorn. Ska ga till affaren o kopa lite mer saffran for vi har inge mer har i huset. Har tankt att ja ska overaska mina hostforaldrar me lite senska lussekatter o sen ska ja kopa glogg nan gang under veckan. Dom maste ju smaka de svenska traditionerna. Och sen sa kan jag bara inte fira jul utan glogg...kommer inte pa fraga. Har ju blivit dopt till JULNAZIZTEN av min kara lillasyster Kamilla och jag maste ju leva upp till det namnet nu nar man inte e hemma o kan trakasera resten av familjen :P haha men vanta bara tills nasta ar. This is NOT over, biatch muhahahaha you know what I'm talking about! Ska lyssna pa julmusik o julpynta i mitt rum PA julafton :P

Nog om det. Over till igar. Jag var ju som sagt pa dejt. Vi akte till varan lokala Sports Pub o kakade lite mat dar o sen spelade vi biljard. Jag drack tva flaskor cider...som kallas har hardcider. Smakade helt okej fast man kan ju inte gemfora me varan kopparbergs cider darhemma. Sen drack vi tva jagerbombs, vilket ar en shot jager man blandar me redbull. Helt JATTE ackligt! Inte nat ja kommer att dricka i narmaste framtiden. Sen sa akte vi till biografen o kollade pa en film, Australia. Jag gillade den men blev forvanad att den var saaa lang...filmen va 3 timmar lang. Efterat fick ja skjuts hem....men ja tror inte att det blir nara fler dejter me han. Han e waaay for gulligull o mes for min smak. Sa d blir dumpa snubben men sen efter jul o nyar for ja vill inte forstora hans helgfirande. Han aker namligen till Missouri el Mississppi eller nan san stat i tva veckor for att fira jul me sin familj sa ja kommer prata me han nar han kommer tillbaka. Trying not to be bad. Santhar e ju inte latt.

Anyways sa ska ja nanna kudden som My brukar saga :D
Sa puss o kram pa er mina nara o kara.
Saknar er!

Much love! Im out.

Kommentarer
Postat av: carolina

haha roligt inte förren efter the holidays snällt av dig ...men han kommer endå veta att du väntade han e väl inte dum??? or is he??...

va e det för fel på gulligull sen kommer du träffa en som inte ger dig nån gulligull alls

2008-12-16 @ 12:45:15
Postat av: Iris

jo men assa visst gillar jag gulligull men efter ett tag. Assa grejjen e ju att ja larde kanna den har snubben pa internet sa d kanns fett skumt att han haller en i handen o gulligullar forsta gangen man ses pa riktigt.

2008-12-16 @ 18:57:12
URL: http://originalc.blogg.se/
Postat av: Kamilla

JULNAZIST!!!!!!

2008-12-17 @ 00:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0