Julgas och glogg.

I helgen var det lite forfirandet av jul.
I fredags gick jag och kollade pa bio med Mikaela, Martha och Fanney. Vi kollade pa Will Smiths nya film 7 pounds. Den va bra, en riktig snyftare. Sen pa lordag kakade vi julmiddag har i huset. Vi at liba (gas)..det va sa gott! Whitneys syster och bror var har med sina respektive flickvan och man plus lilla Lex, Jayas kusin...jattesot! Pa sondag satt jag bara och plugga hemma. Det tog mig hela dan att skriva tva uppsatser :P hehe. Sen igar var jag hemma hos Mikaela o vi firade en tidig jul hos dom. Har fick ja dricka arets forsta glogg ;D Mikaela aker ju som sagt till sverige idag sa hon kommer hem den 8 januari.

Det var allt fran mig, just nu.

God jul allihoppa!
Puss o kram!
I miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0