This week.

Okej...nusa har ja inte skrivit pa ett tag..ska summera va ja gjorde forra helge o den har helgen.
Forra fredagan gick jag, MIkaela och Fanney o kollade pa Twilight. Mkt bra film...vampyrkillarna e saa heta :P hehe Pa lordan gick jag o MIkaela till boxningen som vanligt och pa kvallen stanna ja bara hemma o chillade me hostfamiljen...Alex bror, Mark, va o halsa pa sa vi kaka en urgo middag tillsammans allihoppa. Pa sondan akte ja o Mikaela in till Georgetown o motte upp Fanney o Verena (en tysk au pair) pa vagen. Vi skulle till en tatuerings studio dar Fanney skulle tatuera sig och Mikaela skulle pierca sig. Martha kom o motte oss vid tatuering studion. Hon sa att hon ocksa skulle pierca sig i orat men sen backade hon ur. Innan dett gick vi o kaka lunch pa en mysig restaurang. Sen nar alla var klara me piercing o tatueringarna sa gick vi o fika pa starbucks. Efter detta akte alla hem. Det var feeett kalt den dagen *burr*
PS: ja gjorde varken en tatuering el en piercing sa ni kan va lugna mamma o pappa :D hehe

Min vecka efter detta sag ut pa detta satt*:
Mandag: LEDIG *saa skont* ja va pa kickboxningen me Mikaela men annars va ja hemma o slappa.
Tisdag: Jobb, boxing.
Onsdag; Jobb, dejt.
Torsdag: Jobb, boxning.
Fredag: Jobb, dejt. Whitneys bror, Niel, kom o stanna under hela helgen. Skulle antagligen halla sin far sallskap.
Lordag; jobb, movienight me mikaela. Hon kom over till mig med sushi som vi delade pa som middag. Lillflickan e jattfortjust i Mikaela. Hon ville sitta hennes kna hela tiden o harma allt hon gjorde. Saa sot!
Sondag: Jobb, dejt.

Jess mina damer och herrar...ni sag ratt! Ja va pa en DEJT i onsdags, fredags o sa ska ja pa en ikvall...och lat mig tillagga, den i onsdags var en helamerikans dejt. Middag, bio hela koret :D hehe mkt roligt! Fredags dejten var daremot me en annan kille. Ja foljer Alex rad att dejta flera styckna samtidigt. Ska kolla hur d blir :P

Okej. det var allt for idag. Det kommer mer under veckan.
Puss o kram alla nara o kara!
I miss u all!

Peace! Im out!

Kommentarer
Postat av: carolina

skönt ju flera på en gång ,menAldrig samtidigt det funkar inte

2008-12-15 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0