Antligen...

sa har ja satt mig ner o ska skriva nagra rader.

Ja borjar me att sammanfatta forra veckan. Ja har blivit frisk fran min forkylning o sa har ja gatt o kollat pa 3 olika filmer i veckan. 
Pa mandag gick jag, Mikaela och Justina (en polsk au pair) o kollade pa filmen "The Rocker" i chinatown (haha som vanligt) vi var lite sena sa stackars Justina fick vanta pa oss i 40 min vid tunnelbaneuppgangen i chinatown. Filmen var mycket roligare an ja trodde att den skulle va. Vi skulle igentligen ha kollat pa "Tropic Thunder" men vi missade den precis o nasta film gick alldels for sent pa kvallen.
Pa tisdag bjod Whitney mig pa restaurang. Vi gick till sportsbar o kakade dar. Jag at en hamburgartallrik o hon at steakkott. Maten va valdigt god o mkt prisvard. Ja upptakte att de hade biljardbord dar :D valdigt kul!

(The Crystal City Sports bar)

Pa onsdag gick vi pa bio igen med Mikaela...Justina skulle ocska ha kommit men hon stannade hemma av nagon okand (for mig) anledning. Innan bion gick vi till LAboxing clubben o fragade personalen lite fragor om deras medlemskap. Killen som vi pratade va jattesnygg ;) *dreggel* Mkt bra anledning att ga dit igen: varldens finaste blaa ogon!! 
Pa torsdag skulle jag o Whitney ha mote med min LCC men hon "glomde" vart mote hemma hos oss, sa d blev inget av det. Hon ringde typ nar hon skulle ha vart har o bokade om sig tills pa mandag kvall istallet :S
Pa fredag foreslog jag till Mikaela att vi kunde ga o spela biljard pa Sports baren. Det va en mkt rolig kvall, trots att Mikaela van 4 av 6 matcher :( fast d kan ju handa att ja blev lite samre me mitt spel pga att ja drack tva drinkar o en shot :P

(Pa biljardstallet)

Pa lordag sa gick ja pa bio me Mikaela, Sandra (Svensk au pair) och Fanny (en islandsk au pair). Vi kollade pa "The House bunny".

(Mikaela, Sandra, Fanny pa Starbucks innan bion borjade)


(Sandra, Fanny och jag)

 Mkt rolig film...vard att se pa bio, tycker jag iaf :D Efter bion motte vi upp Martha och gick/akte till Georgetown. Sandra kande sig valdigt trott pa vagen sa hon beslot sig att ga hem. Vi andra daremot gick vi o satte oss pa en litet cafe/bar dar vi rokte lite vattenpipa...det va coolt men kanndes inte riktigt som min grej. Sen efter d gick vi hem.

 

Pa sondag sa stannade jag bara hemma o tog det lungt. Kanndes riktigt skont faktiskt.

Sa det var allt spannande for den har veckan.
So untill next time PUSS PUSS
Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Skulle inte du ringa till mamma idag? Bio är nice, shit vad ni är blonda(jag menar då hårfärg)! Pusss

2008-09-03 @ 00:24:28
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Äntligen, bild av dig också!

Kram&puss Mamma

2008-09-03 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0