The Hills

Ja som svar pa vad Kamilla sa snallt komenterade om, ja jag bor uppe pa en kulle a.k.a The Aurora HILLS som mitt omrade heter :P 
Det ar tisdag idag och jag gick till parken med lillflickan igar och i sondags. Jag tog en massa bilder pa omradet och parken. Sa har kommer dom ENJOY!!!


Sa det har var bilder fran parken. Nu kommer lite bilder pa vagen hem fran parken. 

Sa har ser man vart hus fran gatan, coolt va? Inge problem me oversvamning eller sa :D



Okej d va alla bilder for now...Ska fortsatta ta en massa bilder ja kan visa er sen.
PUSS o KRAM
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ser inte bilderna! Puss Mamma

2008-09-09 @ 21:47:00
Postat av: Kamilla

Väääldigt fina bilder systern min!

Stolt över din kameraprestation!!

Puss och kram, bilder förväntas!

2008-09-12 @ 15:22:50
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/
Postat av: Apuci

Szia iriském!

Mindig amikor a Szuleimmel beszélek, az édesanyám érdeklödik utánad és a lelkemre köti; megmond az Iriszkének hogy legalább Karácsonyra irjon nekünk egy képeslapot!

Tudod a cimet Szakcsra?



Bozsonyi Bela (Csonka Janosné)

Arpad u. 8

7213 Szakcs



En most a hét végén september 21.-én repülök Szakcsra, szüretre és 30.-án vissza Stockholmba.



Puszi Apuci

2008-09-17 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0