The Tropical Storm Hanna

Hejsan allihoppa.

Det e lordag idag och jag har haft en ganska handelselos vecka.
I tisdags borjade jag pa kickboxning, gick till kickboxningen pa onsdag ocksa. Pa onsdag, torsdag, fredag har ja bara vart hemma o kollat pa film o sa...har inte gjort sa mkt forutom att jag gick omkring med VARLDENS traningsverk. Ja ska jobba pa sondag sa jag kan va ledig nasta fredag. Ska namligen till New York under nasta helg. Anna kommer till New York pa onsdag sa ja ska aka upp dit o halsa pa henne. Ser mkt fram emot det, kommer bli jattekul :D

Idag tog ja en titt pa nyheterna, for en gang skull :P hehe....for ja gor d inte speciellt ofta. Anledningen va att Mikaela sa igar att det kanske skulle va storm idag, och nar ja vaknade sag jag att det regnade ute sa ja va tvungen att kolla va som va pa gang. Jag upptackte att The tropical storm Hanna sveper over oss just nu. Som tur e sa har det inte paverkat oss speciellt mkt. Men andra delar, som t.ex Alexandria, har paverkats med stromavbrott och folk blev evakuerade fran sina hem pga oversvamningsrisk. Tur da att vi bor pa en kulle :D sa vi behover inte oroa oss for oversvamning eller sa :)
Sa everything is aaall goood!

Sa det var allt fran mig den har veckan.
Puss o kram pa er, mina nara o kara.
Take care!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Haha, bor på en kulle! Mycket uppförsbackar eller??:P

2008-09-07 @ 13:53:26
URL: http://withoutsuperman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0