Brollop

Sa ja satt pa msn o uggla nara dar sen, kollar igenom listan vem som e online o sa..sa ser jag att Jeremy e online. Det e en kille ja har gatt pa tva dejter med. Han e den dar klangiga tonten som gar foor fort fram...sa ja borjar snacka me han.

JAG: Hej hur mar du...blablabla
HAN: Jag mar bra...blablabla
JAG: blablabla
HAN: Sager att han var forvanad over att ja kontaktade honom.
JAG: Forklarar varfor blahablahablaha
HAN: Haller inte med mig, borjar argumentera.
JAG: Tappar talamodet och sager jaja iaf d spelar ingen roll for jag aker tillbaka till sverige igen.
HAN: E det snart eller? Kommer du tillbaka?
JAG: Nja ja kommer nog bara tillbaka pa semester....
HAN (avbryter mig): You can always marrie me, then you'll get a greencard.
JAG (Tanker chockad): Did he REALLY say that??!!
Sen fortsatter idioten: I'm just joking...but if you wanted to we could get married.
JAG: What!?! Nej d e bra for min del.

Assa seriooost!!! Va tanker han med?? Som i hellvette HELL NOO blir svaret!
Det blir inge BROLLOP for min del..inte an iaf.

Det var veckans drama som spiceade till vardagen lite.

Puss o kram mina nara o kara.
Miss u all <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsvejs! Nu har du precis gatt harifran.. snyft haha.

Anyway, far halla kontakten via facebook som sagt :)

Later!

2009-01-26 @ 19:43:23
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0